Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".

Va rugam sa cititi cu atentie conditiile de retur de mai jos:

1) Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate integral de catre cumparator (Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client). 

Cumparatorul nu va plati transportul doar in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit. Faptul ca dumneavoastra nu va place un produs, il trimiteti fara motiv, nu stiti sa-l montati (si spuneti ca nu se potriveste) sau ati comandat un produs pentru alta marca+model de masina decat aveti nu inseamna ca produsul are defect sau ca v-am trimis noi un produs gresit. Nu va calificati la transport gratuit pentru aceste motive.  

Daca doriti sa schimbati produsul cu alt produs, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa magazin@tavite-portbagaj.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, data comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, puteti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre dvs. sau restituirea lor de catre noi. Produsul pe care doriti sa-l schimbati trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs.

2) Primim colete retur doar daca sunt transmise prin firme de curierat (Nu prin POSTA ROMANA)

3) Cand va hotarati sa trimiteti retur un produs, este necesar sa ne notificati in scris (pe email) de aceasta intentie si sa ne transmiteti urmatoarele detalii:

- Nume + prenume cumparator,

- Nr. comanda,

- Data comanda,

- Ce produs trimiteti retur din comanda (daca sunt mai multe produse in comanda),

- Contul IBAN unde sa va transferam banii pe produs (ATENTIE mare ce cont IBAN specificati, daca ne transmiteti cont gresit, banii vor merge in contul gresit si nu va mai putem ajuta apoi)

4) Orice produs pe care il veti returna trebuie sa NU fie folosit, cu urme de uzura, zgariat/lovit/deteriorat si trebuie sa fie insotit de TOATE accesoriile, etichetele, manualele/fisele tehnice si AMBALAJUL ORIGINAL! 

Va rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie! Daca lipsesc accesorii/parti, va scadem contravaloarea din suma pe care v-o inapoiem.

5) Nu primim colete trimise cu plata RAMBURS! NU puneti intentionat RAMBURS la colet! De ce? Va transmitem banii pe produs DOAR in contul IBAN specificat in emailul de retur si DOAR dupa ce constatam ca sunt respectate toate conditiile de retur. De exemplu: produsul este complet, nu este folosit/deteriorat intentionat, nu ne trimiteti alte produse in colet din greseala sau intentionat. (Da, au fost cazuri cand ni s-au transmis retur produse care nici macar nu au fost comandate la noi)

6) Date necesare pentru retur (veti trece OBLIGATORIU aceste date pe AWB-ul intocmit cand ne trimiteti un produs retur):

Destinatar: KVO Auto Parts SRL

Adresa: Bulevardul Fratii Golesti nr. 29 E, Pitesti, Arges.

Telefon: 0741.512.607

7) Va vom inapoia contravaloarea produsului trimis retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul a ajuns la noi, la adresa specificata mai sus.